stagedag 9 #blog3 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu stagedag 9 #blog3 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

stagedag 9 #blog3

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

09 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Pagiiiii/goodmorning..

Ik begin hier steeds beter in te worden, vind ik zelf haha..
Vandaag ben ik best fit, heb net koffie gehad.. weer weinig slaap..
Ik deed eerst heel stoer over al die tjitjaks die over de muren lopen bij het guesthouse, maar toen ik gister terug kwam van stage zat er 1tje achter mn bed..de hele nacht?! dus ik wilde eigenlijk niet gaan slapen, maarja op een gegeven moment was ik zoo moe..
ikdacht van 1 tjitjak opeten in je slaap, zul je misschien 1dagje buikpijn hebben.. #stoerdoen

En toen begon het ook nog eens te onweren, maar niet onweer zoals in NL, maar van die kaolo harde.. en ik was niet eens bang, stoer2 buiten op balkon roken terwijl ik in NL de grootste schijtert ben..
Iedereen van het guesthouse zat ondertussen op het balkon te roken heb toen maar met mn buurman zitten kletsen, volgens mij was hij bang want hij wilde snel weer naar binnen hahah

Ik begin al honger te krijgen dus hoop dat ik zo pauze heb, want heb ook zin in es jeruk.. die es teh hier vind ik maar vreemd.. smaakt heel erg naar van die vieze donkere thee en dan met ijsklontjes #jagoedverhaalsansje.. Ik kan dat me trouwens nog heel goed herinneren toen we naar Bogor gingen naar Opa Hein & Oma Kitty en id avond gingen eten met Peppie, ik heel stoer ijsthee ging bestellen ( dacht oh lekker ijsthee met prik) en toen kwamen ze met die gekke es teh aanzetten..

Ik heb gister eindelijk apple pie van de maccie.. hier moet je trouwens als je je scooter parkeert betalen bij de maccie, 1000idr, dat is €0,07 omgerekend hahah..

Nou tot de volgende x maar weer ik heb net nasi/mie met ikan pepes, tahu tempeh goreng, ayam ketjap op en ga nu ff mn zoete banana chips eten!

byebye #cayevoice

xoxo


  • 09 Februari 2017 - 06:41

    Mama:

    Goede morgen! Ga maar brood eten met chocopasta. Wat een leven heb je daar: lekker eten, lekker warm. Goed ga mij dik inpakken; het is hier koud. Fijne dag nog! Voorzichtig met je scooter.

  • 09 Februari 2017 - 06:44

    Sanserai Sapury:

    Sneeuwt het in Opheusden ook Mama? hahah oh ik heb gister sagon kelapa op, dat is lekkerrrrr! Ik heb sinds mn vlucht nog geen brood op hahah. ik app u straks wel! werkseee (L)(L)(L)

  • 09 Februari 2017 - 08:37

    Lin:

    Goedemorgen meis,
    Wat heerlijk om te lezen dat het je zo bevalt. Ik geniet van je verhalen. En uiteindelijk is dus toch nog alles goed gekomen met je visum! Geniet van alles en wat je beleeft maar vooral van de warmte en zon. Dat is hier inderdaad wel anders. Liefs van mij.

  • 09 Februari 2017 - 11:20

    Cayetano:

    Wuazjjxgyh > Cinta Ani (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 99865

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: