Stagedag 11 #blog5 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu Stagedag 11 #blog5 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

Stagedag 11 #blog5

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

11 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Pagiiiii/goodmorning..

Pfff what a night..Ik ben helemaaal gesloopt, na stage reed ik op mn scootertje naar huis en toen zag ik een bakery #jaalsiketenziebenikdaar .. Dus ik naar binnen en toen zag ik pandan rolkoek en chocolade rolkoek, en marble cake etc. ik helemaal blij!!! Toen ook nog ff een chocolade milkshake gehaald. En dat naast een gym haha, er hing daar een bokszak dus ik ga er vandaag of morgen ff heen, is echt nodig.. en gelukkig heb ik ook nog mn waist trainer bij me dus kan ik ff snel2 die kg's eraf trainen hahah..

Toen ik terug was bij guesthouse ging ik ff mn zusje en Caytje facetimen.. Caytje zat in bad melk te drinken haha, ik mis hem! Als ik id ochtend naar stage ga is er altijd een klein indo/chinees meisje die precies dezelfde filmpjes bekijkt op Youtube die Caytje ook kijkt, zo grappig.

Maar ik ging dus ff mn zusje FaceTime, terwijl ik aan het eten was, slechtste idee ever, want jullie hebben vast wel allemaal gezien hoe ik van mn eten aan genieten was op FB hahaha.. #thanksfortheexposezus
Niet lang daarna kreeg ik een apple van papa: Sans niet teveel eten..WHAHAH wat erggg. Komt vast ook omdat ik mama alleen foto's stuur van wat ik elke dag eet hahah #datisdusheeulveeel
Toen de verbinding weer slecht werd ben ik maar weer gezellig id groepsapp gegaan.

Om 21:00uur had ik eindelijk honger en ben ik tahu lontong en Fanta merah gaan halen.. Toen ik terugkwam nog allemaal herhalingen via Youtube gekeken en daarna buiten gezeten met mn Spaanse neighbour. Hij zegt dat ik veel rook maar altijd als ik aan roken ben dan komt hij ook gezellig erbij zitten. Maar soms praat hij teveel en als ik hem dan buiten hoor wacht ik ff whahah

23:30uur lag ik op bed en toen sliep ik heel vast, totdat het opeens HEEEEL hard begon te onweren.. Ik heb gewoon mn oordopjes die ik nog van San Francisco over had ingedaan maar zelfs daar ging het dwars doorheen..Het ging zeker 3uur lang door dus ikheb weinig slaap gehad.. En mn planning was weer verandert want ik zit vandaag op de zaterdag tot 13:00uur op stage. Ik zou eigenlijk mee gaan met excursie " rondje Bali" maar er was maar 4pax dus dan gaan ze met een kleine busje, waar ik met mn dikke kont niet tussenpas, als ik hun gebrekkig Engels goed heb begrepen ahaha.
Ik heb pas 1 ding gedaan, moet nog ff wakker worden, met een grote mok koffie.

Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik dat mn familie naar Ladies of Soul waren geweest, ik ben daar 2x geweest geen moer aan, ga ik niet doen ze de leukste nummers?! #oplichterij

Ik zit net naar zo'n vrouwtje te staren die aan het bidden is, nadat ze zo'n offer hebben neergelegd.. Ik begrijp dat eerlijk gezegd niet.. Ze leggen er kretek, koekjes, wierook (DAFUQ wat stinkt dat als ze allemaal 1 stokje neerleggen, lijkt wel of ik op de Ooievaarstraat of bij Oma lies ben ( mama en oma Lies hebben van alle lekkere wierookstokjes die ook bestaan, juist die vieze geur genomen), bloemetjes neer.
Maar dus vraag ik me af hoe hun god eruit ziet dan, ikzie nu een dikke man voor me die hun kretek en rolkoek enzo opeet hahaha #teveeelfantasie

Nou ik heb net besloten dat ik nu maar eens wat ga doen..

byebye #cayevoice

xoxo



  • 11 Februari 2017 - 04:12

    Cayetje:

    Pagi zus,

    Ik ben helemaal kliru met die tijdsverschil! Ik ben net terug van Ladies of Soul &
    het was idd wel gezelliger dan vorig jaar. Al miste ik je wel, mijn Valentijn.

    Hopelijk kunnen we morgen weer ff Ften, zodat ik je weer kan exposen op fb.
    & dat stukje over die offer met een dikke man als God, ik ga helemaal stuk.

    Het is nu 4.15 uur en ik begin net zulke goeie verhalen te vertellen als dat jij altijd doet. Ik ga je nog ff lastig vallen id groepsapp.

    Jij werkse vast & een hele dikke poloh & kus van Cayetje!
    Cintaaaaaaaaaa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 712
Totaal aantal bezoekers 99866

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: