Stagedag 13 #blog7 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu Stagedag 13 #blog7 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

Stagedag 13 #blog7

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

14 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Pagiiii/goodmorning,

Vandaag weinig inspiratie om iets te schrijven #ikneemditteserieus.. ik ben moee.. Het zonnetje schijnt en eigenlijk wil ik op het strand liggen en slapen en wakker worden als een bokoe.. heb net lunch gehad en gerookt en heb zin in extra pure chocola, wat natuurlijk in mn koelkast ligt.. Het is valentijn waarom krijg ik geen chocola ofzo?!
Vanmorgen kwam zo'n indo hier op kantoor wel helemaal "fijne valentijn" wensen (lees: echt 3kusjes geven) soooo cute! ik mis mn valentijntjes (Mn zusje & caytje wel) ik had al helemaal cadeautjes gekocht die ik wilde opsturen, maar dat duurt hier lang, dan is het zowat alweer kerst, dus neem ik ze maar in maart mee naar AMQ *hearteyes*

Gister toen ik terugkwam van stage ben ik op mn bed gaan liggen #dienetverschoondwas #lekkaahh
En heb ik nog zitten appen met Jeanine&Dennis, echt leuk om zo nu en dan iets van ze te horen..
Toen ik op het balkon zat te chillen (lees: eten, roken, groepsapp) kwamen mn nieuwe buren, die zullen wel denken dat ik gek ben want ik zat zo dom te lachen steeds.. volgens mij denkt Isaac dat nu ook want die ziet me elke x zo hahah

Om 22:30 ben ik maar weer op bed gaan liggen, en toen ik net lekker lag zag ik een babytjitjak op mn muur lopen.. Ik denk inmiddels dat ik degene ben die bij hun is binnengedrongen want het lijkt wel een hele tjiktjakgezin wat in me kamer leeft..
Daarna ben ik opeens in slaap gevallen en had ik gedroomd dat ik bitterballen aan fijn knijpen was, dus daar heb ik sinds vannacht zin in, #hebmeteengegoogledwaarikdiekanetenhier #ikeetzeneverinNL

Zaterdag ga ik weer mee op excursie naar Uluwatu deze keer, op google zag het er mooi uit.. Lekker weer de hele dag chillen in het zonnetje en slapen in de bus #ilikeee

Ik ga nu maar weer iets doen, since gister is er een nieuwe stagiair begonnen die ik het reserveringssysteem moest leren, uiteindelijk zat ik gewoon de hele middag niks te doen en deed hij alles hahah
#zobenik

Nou byebye #cayevoice

xoxo vanuit Sanur


  • 14 Februari 2017 - 11:50

    Ivaan & Caye:

    Wij missen u ook! Happy eerste Vday zonder ons :(

    Loveyou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 703
Totaal aantal bezoekers 99867

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: