Blog #11 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu Blog #11 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

Blog #11

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

20 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Pagiii/goodmorning

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik een reisverslag heb getypt, weinig zin in gehad, misschien was ik te blij hahah..
Het is hier in Sanur nu 14:11uur en ik ben stiekem wel blij als het 17:30 is. Het is alsof ik hier alleen maar moe ben, ik zou een hele week kunnen slapen denk ik..

Gister moest ik wat vroeger eruit omdat ik meeging op tour naar Tanah Lot, jullie hebben vast de foto's wel op m'n Fb gezien daarvan.. Die kan ik ook weer van mn lijstje afvinken ahahah..
Daarna gingen we naar zo farm waar ze Luwak koffie produceren, nou ik ga natuurlijk geen koffie drinken die gemaakt is van poep?!
Dus die heb ik overgeslagen..
En daarna zijn we naar een tempel geweest #jaagainnnn #genoegtempelsgeziennuhoor #maafbu
Toen de tour was afgelopen was het een uurtje of 1. Op de terugweg hebben we nog een aanrijding met de scooter zien gebeuren.
Schijnt dat hier 3 mensen per dag overlijden aan een ongeluk in het verkeer.

Toevallig vertelde April(collega) dat zondag haar vriendinnetje doodgereden is door een truck die niet meer kon remmen en achteruit gleed op een berg. Toen ik daarna nog naar huis moest wilde ik eigenlijk niet meer met de scooter, uiteindelijk toch maar gegaan #hieropkantoorblijvenisooknietalles

Gister dus, na die tour ging ik nog ff naar het kantoor, het zonnetje scheen volop dus ik dacht "mooi, zo naar huis bikini aan en naar de beachh" maar helaas, gewoon tot half 6 op kantoor (lees: in extreem korte shorts, dus die balinezen hebben dikke nekpijn omdat ze niet wisten wat ze zagen hier, want dat is toch een beetje too much ahaha). Het verkeer op de terugweg van de tour was echt chaotisch (ik kwam 1,5uur later aan dan Roeland, en we gingen id ochtend allebei om half 9 op excursie). Daardoor had ik nog niet geluncht, en dan ben ik roek2/chagrijnig dus heb ik op tripadvisor zitten kijken wat ik kon eten..
Na 2 minuutjes vond ik een cafeetje/snackbar waar je gewoon frikadel speciaal kon eten?!?!?!?! #na3weken2xopeendagrijstwiljewatanders
dus gingen Roeland en ik eerder naar huis zodat we optijd konden gaan eten..
Eerst naar huis gegaan om te douchen etc, en toen weer op het scootertje naar "Warung Doner Kebab" Toen ik daar aankwam zat Roeland al een sigaretje te roken.
Dus wij wilden een bestelling plaatsen, waren er geen frikadellen meer?!?!?!?!?!? #danmaarbroodjedonermetfrietjes

Om half 9 hadden we allebei een after dinner dip en we moesten beide nog iets voor school doen, dus doei gezegd en weer op het scootertje naar onze kamers.

Voor vandaag hoop ik dat de tijd een beetje snel gaat, want vannacht waren er weer zwerfhonden aan het blaffen/janken en het onweerde ff.. En op de een of andere manier word ik altijd id ochtend rond 6:20 wakker omdat de zon dan in mn kamer schijnt, terwijl mn wekker pas een uur later gaat..ik ben echt moe..

Ik ben hier alweer bijna een maand, wat gaat de tijd snel?!
Ik heb mij net ingeschreven om een tentamen op afstand te maken, dus moet ook nog gaan leren.. #moetookgebeuren


Byebye #caytjevoice

xoxo vanuit Sanur


  • 22 Februari 2017 - 08:09

    NENE:

    Succes met leren Sunnnie! ♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 871
Totaal aantal bezoekers 99862

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: