Blog #12 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu Blog #12 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

Blog #12

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

24 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Pagiiiiii/goodmorning..

Het is hier nu 11:39uur..Vandaag nog 1 dagje stage en dan weekend.. morgen lekker uitslapen en daarna met ubertje Michelle van airport halen.. #gezelllligg dan heb ik eindelijk een neighbour die lang blijft, niet zoals Isaac bijvoorbeeld.

Gister heb ik hele dag op kantoor gezeten, in me eentje (wel met de locals verder) want Roeland kwam later pas op kantoor omdat hij gister mee ging op excursie naar Tanah Lot en daar was ik dinsdag al geweest. De hele ochtend/middag alle reserveringen van Tui in tourplan gezet.. Maar gelukkig kon ik wel gewoon achter een pc werken (lees: eentje met groot scherm en die snel werkt).
Om 17:30uur zat mn dag erop en ging ik naar mn kamer, ik wilde zoals gewoonlijk weer ff gaan liggen.. Toen stond ik voor de deur, was ik mn sleutel kwijt?!?!?!?! Echt iets voor mij.. Dus ik naar beneden gelopen naar het tuinhuisje waar de owner altijd zit, was hij er niet.
Toen ben ik maar weer naar boven gelopen, en op mn balkon zitten roken tot Nyoman weer terug was #zielig, en had ik ook Lulik geappt of mn sleutel nog op kantoor lag.
Na 20 minuten kwam hij onder m'n balkon staan en vroeg hij of ik mn sleutel al had gevonden, had ik 'm dus gewoon in het gras laten vallen hahah..

Die dag ervoor ging ik een x vroeg slapen( om 00:30uur) nadat ik gewoon in slaap was gevallen tijdens het Facetimen met Jesse, toen ik wakker werd had hij gewoon al opgehangen hahah #ikwordsteedsschaamtelozer #valhieroveralinslaap
Ik val minstens 4x in slaap als ik terug ben van stage, en niet eens omdat mn bed zo lekker ligt, maar gewoon omdat ik moe ben.

Zondag ga ik mee op excursie " Tenangan - Karangasem " Ik kijk er nu al naar uit om in de bus te slapen, aangezien het van A naar B vaak 50/60min duurt met dit verkeer. Oh over die excursie: we gaan naar een grot met vleermuizen, en naar een tempel. Jullie snappen natuurlijk wel dat ik helemaal niet binnen in die grot ga staan met die vleermuizen hahaha.

Dinsdag was ik mee op excursie voor een halve dag. Dan krijgen de gasten altijd een snackbox mee met lokale hapjes/fruit etc. (dit is trouwens wel een gedoe.. Of er is een tekort, of ze pakken alles in met folie. Nu denken jullie natuurlijk, ja boeiend maar Meiing had al aangegeven dat Tui aan sustainability/duurzaamheid doet en de volgende dag zitten de groene wadji, kue lapis etc. weeeer in plastic folie #tuli #traagvanbegrip ) Ik wou trouwens ook wel die snackbox want die groene wadji zag er echt te lekker uit.
dit was trouwens niet eens het verhaal wat ik wilde vertellen.. Dinsdag kregen de gasten dus een snackbox mee, en op de terugweg naar de hotels ging een vrouwtje haar snacks opeten, dus ze at eerst de kue lapis, en daarna pasteitje etc. en hield het stukje fruit over als toetje zei ze.. Nino (de gids) zat voor een beetje met de driver te praten toen ze hem aantikte: uhm Mino.. kan je dit stuk fruit #Rambutan gewoon zo opeten? Nou ik ging helemaal stuk vanbinnen.. Ik vraag me af hoe zij die hele stuk met schil en al wou opeten.. #stiekemhoopteikdatzehetzouproberen

Het leven van een blogger neem ik trouwens steeds minder serieus, ik typ alles door elkaar, hoop dat jullie het nog snappen..

Ik ga nu maar ff wat eten want het is ondertussen al 12:41uur.

Byebye #cayevoice

xoxo uit Sanur ( waar de zon nu elke dag schijnt, en het minstens 30 graden is *hearteyes* )






  • 24 Februari 2017 - 06:02

    Ivana & Caye:

    Eindelijk mooi weer, de zon in & weg met die bedah hahaha!
    We willen wel ff vragen dit serieus te nemen, want wachten elke dag op een verhaal.
    Fijn dat je klasgenootje komt ben je niet meer zo alleen & hoef je ook niet meer te facetimen met Jesse..

    Hele dikke poloh & cium van Caye (hij mist je & kent je volgens mij niet meer, nee dat was een grapje) Cintaaaaaaa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 838
Totaal aantal bezoekers 99908

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: