blog #13 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu blog #13 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

blog #13

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

27 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Pagiiii/goodmorning..

Het is vandaag alweer maandag 27 februari, 10:09uur. Dat betekent dat ik morgen precies een maandje stage erop heb zitten. Wat gaat de tijd snel! Ik kan bijna alweer mn koffer inpakken om naar huis te gaan, en dan bedoel ik niet naar NL maar naar Maluku *hearteyes*

Vorige week heeft Meiing toestemming gegeven dat ik de 25e kan vliegen, en dat betekent dat ik zondag vroeg in de ochtend al om 7:00uur op AMQ aankom #omg #cantwait. Maar voor dat dat zover is heb ik nog wel een deadline voor mijn stageverslag..

De dagen gaan hier zo snel en als je eindelijk weekend heb is die ook zo voorbij. Al moet ik zeggen dat afgelopen weekend wel heerlijk was. Ik moest zaterdag uiteindelijk gewoon naar stage, zou eigenlijk vrij zijn, maar April & Dewa hadden al vrij gevraagd en Della was ziek dus moest ik een half dagje op kantoor zitten. Om 13.00uur kon ik lekker naar huis en ben ik eerst ff gaan liggen.. Ik wilde heel graag gaan sporten maar was ondertussen 90423409 smoesjes aan verzinnen om niet te gaan.. Uiteindelijk heb ik mij omgekleed, waist trainer aangedaan en huppatee # cayevoice naar de gym..

Toen ik daar aankwam keken die balinezen mij een beetje vreemd aan, ik was daar als enige vrouw. Het kost hier 15.000idr voor een dagje trainen en 100.000 idr voor een maand. Dat is echt goeiekoop. Het is dan ook een hele oude gym, de apparaten die daar staan die had mn opa oook. Ik wilde niet al te enthousiast doen dus ik ging voor een dagje. Nadat ik had aangegeven dat ik op de bokszak wilde, en vroeg of hij bokshandschoenen had keek die balinees mij helemaal vreemd aan.. Hij dacht waarschijnlijk dat ik gek was haha..Hij vroeg nog een keer: you muy thai? Uiteindelijk dacht hij waarschijnlijk ja ga jij maar ff stoer doen haha, maar er waren geen bokshandschoenen alleen bandage.. Ik de bandage omgedaan (lees: hele dunne, gladde bandage, en nog minder dan 2m) en toen maar iets gaan doen. De bokszak die er hangt is heeel licht van gewicht dus zwaait na een lowkick meteen alle kanten op, en het lijkt dan net of het plafond binnen 1minuut naar beneden stort, maar ik ben al blij dat ik kan trainen. Na een half uurtje heb ik mn waist trainer uitgedaan want ik zweette zo erg en wilde niet K.O. gaan daar natuurlijk hahah. Er kwam nog een soorteigen balineze bodybuilder (lees: traint met een krijtstreep broek aan) met mij praten, heeel aardig, hij zei: you strong! Ja niet heel gek als ik een halve kop groter ben en dubbele aan vet meesleep als hem. Hij was trouwens voor balineze begrippen best wel gespierd.

Na een uurtje ging ik buiten zitten, mijn hoofd leek wel verbrand, zo rood maar ik had het gewoon echt warm, is ook niet heeel vreemd als je met 31 graden om 3uur in de middag gaat trainen. De balinees achter de "receptie" keek al de hele tijd alsof hij iets wilde vragen, nadat hij een beetje stond te praten met een andere jonge bodybuilder (lees: deze trainde met een korte spijkerbroek) vroeg hij: where is your boyfriend? Dus ik antwoordde ja die komt in mei, en meteen waren ze stil hahah, ik dacht ff bij mezelf, hoe kom je erbij dat ik een boyfriend heb, en waar bemoei je je mee?! Ze stellen hier soms echt vragen waarvan je denkt mind your own business..

Na 10 minuten ben ik weer naar mn kamertje gegaan, want ik wilde echt in de AC zitten. Toen kwam ik er meteen achter dat de bandage echt heeel slecht is, mijn knokkels zijn blauw en heb 3 blaren, maar heb wel motivatie om vaker te gaan! Ik heb trouwens nu nog steeds spierpijn want ik heb meteen buikspier oefeningen gedaan en squats..

Na mn dagelijkse FaceTime momentjes die in het weekend verdubbelt omdat ik dan mijn call-center functie bloedserieus neem ben ik gaan eten in Sanur bij de Oranje Bar. Na bijna 4 weken alleen nasi en mie wilde ik frietjes.. Ik kwam daar aan en er waren leuke "engels" sprekende meisjes id bediening aan het werk. Tijdens het eten leerde ik een vrouw uit Nederland kennen die net pas naar Bali was verhuist, maar jaren in Australie had gewoond, en een man die hele goeie netwerken hier heeft. (lees: hij heeft een vergelijkingssite voor hotels, met een database van 1 miljoen hotels in Australie, Singapore, New-Zealand etc.) Na een paar roseetjes zei dat vrouwtje: ja sla mn nummer ff op, dan kunnen we afspreken, ik heb goeie Gin in huis, lust je dat? maaaaar natuurlijk lust ik Gin.. #zomaakjevriendenhier
Om 23.30uur ging ik terug naar mn kamertje want de volgende ochtend moest ik vroeg naar huis en ik zou nog ff facetimen met Jesse. Uiteindelijk ben ik gewoon in slaap gevallen zoals altijd.

Gister ging ik er maar vroeg uit, omdat ik natuurlijk vroeg op kantoor moest zijn om excursie te gaan. Uiteindelijk ging het niet door, de gids met wie ik zou meegaan bleek die dag gewoon vrij te zijn, en de gids die de excursie deed was al weg naar het hotel om de gasten op te halen?! Voor niks dus zo vroeg opgestaan. Toen ik weer terug was op mn kamertje ben ik nog ff gaan slapen en daarna maar naar het strand gegaan om daar weer verder te slapen. Ik ben eindelijk een beetje bruin geworden!

Om 17:00uur was de zon verdwenen achter de wolken en ging ik lekker onder mn stortdouche, om uiteindelijk weer in slaap te vallen. In NL was mn zusje ook al wakker en die appte dat Kenzo dood was. RIP Kenzo slmt djalan, we gonna miss you. Om mn zusje en Caytje een beetje te troosten ging ik ze ff facetimen. Caytje was druk bezig automonteur aan het spelen dus die zag ik af en toe zijn Mercedes optillen om de banden te draaien ofzo hahah. Op een gegeven moment viel de wifi weer weg en ben ik snel naar binnen gerend want er was een kaolo grote tor gekanteld en die maakte zo eng geluid dat ik mn deur gewoon op slot heb gedaan en op bed Global Tv ben gaan kijken. Toen ik net met Jesse aan facetimen was hoorde ik het hek open gaan en een auto stoppen en was Michelle er! Nog ff bijgekletst en om 01:00uur eindelijk gaan slapen.

Voor nu ga ik weer verder reserveringen in het systeem zetten!

Byebye #cayevoice

xoxo uit Sanur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 99872

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: