blog #14 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu blog #14 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

blog #14

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

02 Maart 2017 | Indonesië, Sanur

Selamat Siang!

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik een reisverslag heb getypt maar er is niet heel veel bijzonders gebeurd.

Gister had ik precies een maandje stage erop zitten! Wat gaat de tijd toch snel, voor ik het weet kan ik mn koffer inpakken voor mn vakantie naar MALUKUUU! Verder heb ik niet heel veel gedaan, ben nog ff een uurtje gaan trainen en daarna was ik zo moe dat ik om 22:30uur al K.O. was terwijl Global tv nog aanstond met Final Destination erop.

De afgelopen dagen heb ik niet heel veel gedaan. Behalve roken, eten en slapen, en Global tv kijken.. Laatst zijn er wel tjitjaks gevallen vanaf het plafond, eentje op mn bovenarm, en eentje daarna op mn stoel toen ik de was aan ophangen was #bedadi #cayevoice

Vandaag is mn ani-kindje 2 geworden! Dus ik ga straks na stage snel naar huis omdat ik wil facetimen! Dit is de eerste x sinds ik hier ben dat ik echt het gevoel heb van heimwee.. niet om perse in mn eigen bed te slapen ofzo, maar omdat ik nu Caye's day ga missen, normaal gesproken zie ik hem elke dag en nu als we facetimen is die druk bezig met automonteur spelen of de boel aan slopen.. Gelukkig zie ik hem eind vd maand alweer!

Het is hier nu 15:04uur. ik ben een beetje reserveringen in het systeem aan het wijzigen, heb net zolang naar het scherm zitten staren dat ik nu ff een reisverslagje typ.
Ondertussen lees ik af en toe Verloren woorden van het Moluks Maleis omg echt lutju had vanmorgen echt een binnenpretje om een post. Dat ik gewoon mezelf ad binnenkant van mn arm kneep om niet id lach te schieten.

Morgen mag ik weer mee op excursie naar een tempel met vleermuisgrot, nadat ik afgelopen zondag weer naar mn kamer kon na een mislukte poging. Ik moet morgen wel eerder mn bed uit om de gasten op te halen en vanaf daar vertrekken, zo kan ik mooi nog ff slapen in de bus. Voor zondag staat Jatiluwih op de planning. En ik hoor net dat ik waarschijnlijk maandag mee mag op rondreis Bali!

Ik ben benieuwd of dat vlekkeloos gaat aangezien de koning van Saoedi Arabie met zn 1500 personeel (waaronder 25 prinsen, 10 ministers en 800 afgevaardigden) zaterdag aankomt op Bali. Deze man heeft 4 exclusieve 5sterren hotels afgehuurd en de airport is 3 uur lang gesloten voor hem, hij neemt 459 ton aan bagage mee en zijn eigen elektrische liften?!. Daardoor moeten we vanuit Tui de gasten eerder naar de airport brengen.

Voor nu ga ik maar weer ff verder met mn werkzaamheden.

byebye #cayevoice

xoxo vanuit Sanur!

  • 02 Maart 2017 - 21:49

    Ivana & Caye:

    Lieve mama ani,

    Op dit moment lig ik te slapen en typt mijn moeder dit! Maar wat hebben we u ontzettend gemist op mijn verjaardag. U heeft namelijk gemist dat ik tot 2x toe met mijn gezicht in de slagroom ging. Gelukkig bestaat er FaceTime en zien we u nog wel eens, maar ik denk elke dag nog aan u want als ik een Audi zie rijden denk ik nog steeds dat het mijn mama ani is.

    Wel bent u vergeten erin te zetten dat u uw kamer helemaal met slingers en ballonnen heeft versiert omdat ik jarig ben!

    Mama mist u ook heel erg en moest ook huilen toen ze u Facebook post zag. Zaterdag als ik mijn verjaardag vier zullen we u even facetimen zodat u er een beetje bij bent!

    Welterusten nog & straks weer gezond op!

    Caye cinta aniii!!

    <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 1078
Totaal aantal bezoekers 99868

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: