Blog #17 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu Blog #17 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

Blog #17

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

20 Maart 2017 | Indonesië, Sanur


Pagiii/ Goodmorning

Het is vandaag 20 maart en alweer een weekje geleden dat ik een blog heb getypt.. Neem dit misschien toch niet meer zo heel serieus haha. Vandaag was ik weer netjes op tijd op kantoor 08:56uur om precies te zijn! Er reed namelijk een postbode voor mij met aan beide kanten van z’n scooter 2 bakken die vol zaten met post, en constant was hij aan het slingeren dus maar netjes achter hem gereden. Ik ben niet meer van plan om mijn leven te riskeren in dit verkeer om optijd te zijn op stage ahah. En aangezien bijna iedereen die ik hier spreek wel 1x is aangereden, of een ongeluk heeft gehad in het verkeer, ben ik van plan om verstandig te zijn vanaf nu.
Toen ik aankwam op kantoor heb ik meteen ff een white coffee voor mezelf klaargemaakt (slechte nacht gehad, mn eczeem blijft stoer doen, en daarnaast heb ik toch weer last van zonneallergie). Daarna kwam Lulik(teamleider) met een doos met snacks(lees:kue dadar, kue mangkok, wadji, chococake) wat een timing, ik had nog niet ontbeten! Dus ben m’n ochtend goed begonnnen met kue dadar.

Vorige week op maandag zou ik samen met m’n sponsor (Lulik) naar imigrasie gaan om mijn visum te verlengen. Nadat alle papieren compleet waren gingen we richting Den Pasar. Daar aangekomen waren de regels weer eens verandert, en had ik 1 brief niet waardoor ik de volgende dag weer terug moest met Kiki deze keer want zij is voortaan mijn sponsor. Gelukkig ging het deze keer wel goed en moest/kon ik mijn paspoort bij imigrasie achterlaten voor mijn visum om vervolgens vrijdag weer terug te moeten komen om te betalen en een pasfoto te komen maken.

De rest van de week heb ik eigenlijk niet veel bijzonders gedaan. Donderdag zijn Michelle en ik naar Casablanca geweest er was Ladiesnight met gratis cocktails tot 20.30uur. Uiteindelijk hebben wij het niet heel laat gemaakt en waren wij om 23.30uur weer op onze kamers. De volgende dag moest ik namelijk weer vroeg eruit om m’n pasfoto te maken.

De vrijdag ging ik dus weer naar imigrasie voor mijn pasfoto. De betaling ging heel snel maar die pasfoto maken damn?! Ik had een übertje genomen die mij om 09.10uur had afgezet en om 11.30uur was ik eindelijk aan de beurt?! Ik had eindelijk een website gevonden waar ik de herhalingen van Temtpation Island kon kijken dus heb ik dat maar gedaan. Net nadat ik een nummertje had getrokken kwam Dimitri ( Nederlandse man die ik heb ontmoet bij de Oranjebar) ook toevallig voor de pasfoto. Hij had weer een andere kamer gehuurd met zwembad en was daar enthousiast over. Nu ben ik dus nieuwsgierig en wil ik eigenlijk gaan kijken of het iets voor Michelle en mij is. Toen was Dimitri aan de beurt en kon ik vervolgens nog een uur wachten ofzo. Toen ik daar binnenkwam was nummer C005 aan de beurt en ik was C039?! Daarna een übertje geregeld om mij weer terug te brengen naar mn kamer en vervolgens weer naar stage te gaan. Aangekomen bij stage was Meiing blij om mij te zien, ze was ongerust omdat ik zo lang duurde en dacht dat ik het eiland al was afgegooid hahah #communicatieisnietmnsterkstepunt Toen ik mn iPhone pakte zag ik ook dat Lulik mij al had geappt , maar mn visum was goedgekeurd dus ik mag nog een maand blijven!
Na stage heb ik eigenlijk weinig gedaan behalve Temptation Island kijken. Ik had eindelijk weer het hele weekend vrij?!

Zaterdag zijn Michelle en ik naar FINNS beach club geweest. Ik had al wat foto’s op insta gezien en wat op youtube, dus die wilde ik ook van mn lijstje kunnen vinken. De reis naar Canggu duurde nog best lang, en ondertussen verdween de zon achter de wolken. Toen de über voor de ingang van FINNS stopte scheen de zon gelukkig weer volop! FINNS is trouwens zoveeeel leuker dan Potato Head?! Ik had een filmpje op FB gezet maar eigenlijk moet je het gewoon met eigen ogen zien. We hebben bijna de hele middag in het zwembad gezeten, nog ff in de zee gezwommen en toen het zwembad te koud werd hebben we ijs/crepes gegeten. Toen het echt hard hard begon te regenen zijn we bij de bar gaan schuilen en niet lang daarna naar onze kamers gegaan om ons klaar te maken voor een avondje uit. In de avond zijn we eerst weer naar happy hour van club Eikon geweest en daarna nog naar Bounty geweest maar daar was geen AC dus je zweet je na 1 dansje helemaal kapot. Om 3/half 4 waren we er helemaal klaar mee en heeft de über ons nog ff gedropt bij de Mac waar ik nog ff 2apple pie’s en een mcflurry heb gegeten.

De zondag was ik helemaal niks waard omdat mn hele lichaam pijn deed en ben ik alleen eruit geweest voor een kretekje en avondeten. Daarna de hele avond films gekeken.

Deze week moet ik echt echt mn koffer gaan inpakken want vrijdag na stage wil ik snel naar mn kamer en daarna meteen richting de airport. Woensdag kan ik mn paspoort weer ophalen, en verder staat er niks op de planning want die kan hier met de minuut veranderen.

Voor nu heb ik wel weer genoeg getypt!
Byebye #caytjevoice

Xoxo uit Bali !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 99873

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: