week#2 eerste reisverslag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu week#2 eerste reisverslag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

week#2 eerste reisverslag

Door: Sanserai

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

07 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Selamat siang familie/vrienden/ iedereen die dit leest!

Ik ben ondertussen alweer een weekje hier, en m'n 7e stagedag zit er bijna weer op. Ik ben inmiddels al wel gewend om hier te zijn. Mijn verblijf bevalt goed, het eten en het weer natuurlijk ook, ook al heeft het bijna elke dag wel geregend haha! En ik kan natuurlijk lekker goedkoop kreek halen hier haha. Mijn stage is ook leuk, alleen de mentaliteit van de mensen hier pff..
Stiekem schrijf ik nu uit verveling, want het reserveringsysteem ligt er ondertussen al sinds zaterdag uit, maar morgen komt er pas echt iemand naar kijken, want het is nog steeds niet opgelost. Nemen ze gelijk de grote baas mee uit JKT dus ik moest me netter kleden dan normaal..

Ik denk dat m'n stagebegeleider binnen nu en 10 minuten ook iemand hier gaat schreeuwen.. Het hele team is namelijk vergeten dat er een groep is gesplitst over 2 vluchten, en 1 groep dus al eerder op de airport is gearriveerd maar er was geen transfer die hun opwachtte.. zoals ik het meekreeg.
Meiing als u dit leest ik vind u te grappig!

Ik zit ondertussen te verzinnen wat ik vanaaf ga eten, elke dag weer spannend! Ik denk dat het weer sate kambing word, dan hoef ik niet ver te lopen/ op de scooter. Ik bedenk me net dat ik ook nog donuts van J.CO donuts op mn kamer heb, die gaan als ik "thuis" ben meteen op hahaha!

Vanaaf ga ik weer een poging wagen om vroeg te slapen.. Ik ben al om 7uur id avond moe, maar om 11uur opeens weer klaarwakker, en id mn familie-app word het dan net gezellig #zucht #vroegslapenluktdusniet

Ik heb tijdens m'n vlucht richting Bali bijna alleen maar geslapen hahah.. Bij het opstijgen was ik al K.O. (en dat 3x achter elkaar) en heb maar 1 film gekeken #BridgetJonesBaby ofzo.. toen trouwens ook in China nog in een transfer-hotel geslapen omdat ik een tussenstop van 10uur had. Goed geregeld daar in China!

Gister heb ik eindelijk met mn zusje en Cayetje gefacetimed. Na 45min werd opeens de verbinding heel slecht, maar het was ook aan het onweren en dan is de WiFi helemaal slecht.. Stiekem was ik bang dat ik heimwee zou krijgen als ik ze zou zien, maar gelukkig geen last van, ik zie ze heel snel alweer en ik zit niet in een totaal vreemd land..

Ik merk trouwens dat ik steeds in het Engels of bahasa wil praten, omdat ik weinig Nederlands meer hier praat, alleen met m'n stagebegeleider en ..En dan is dit pas m'n 2e week..

Deze zaterdag ga ik mee met mn stagebegeleider naar restaurant The View.. Heb net ff op tripAdvisor gekeken en schijnt een goed restaurant te zijn.. Binnenkort komt er een groep van 60man van de NHTV en die gaan daar lunchen, dus moet het eerst goedgekeurd worden.

Voor nu heb ik geen nieuwtjes meer.. Ga proberen dagelijks iets te plaatsen.. maar iedereen die me goed kent weet dat ik daar heeeeel slecht in ben #shameonme

OHJA! ik wil trouwens nog (na meer dan 1,5 week) mn lieve familie, vrienden aka. supriseparty comité & uitzwaai comité bedanken, omg ik had dat never verwacht, maar dat was wel duidelijk hahaha!
I love you all

Nou byebye #cayevoice

xoxo

  • 07 Februari 2017 - 14:00

    Marga Suripatty:

    Fijn dat je het na je zin hebt gr van de Huyekamp

  • 07 Februari 2017 - 14:44

    Ivana & Cayetano :

    Yaaaay!! Wij missen u & gaan u volgen Ani

  • 07 Februari 2017 - 17:08

    Pa & Ma:

    Fijn dat je het naar je zin hebt. Bahaja omong bahasa! Kalau di rumah sing brani takut salah. Nu kan het niet anders. Mis je heel erg, maar ook niet

  • 07 Februari 2017 - 22:07

    NENE :

    Hoi Zus.

    Leuk zo'n stukje tekst. Ik ga je volgen. Groetjes van TinTin.


  • 07 Februari 2017 - 22:52

    Betsy Pattiapon:

    Selamat Pagi Sanserai...mooi dat je het daar leuk vindt. Straks wil je niet meer naar nederland.
    Ik ga je volgen ... Wens je een fijne dag toe en sampe ketemu ...
    groetjes tante betsy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 831
Totaal aantal bezoekers 99864

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: