Eerste vrije dag & stagedag 12 #blog 6 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu Eerste vrije dag & stagedag 12 #blog 6 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

Eerste vrije dag & stagedag 12 #blog 6

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

13 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Pagiiii/ goodmorning,

Zaterdagmiddag toen ik terugkwam van stage wilde ik eigenlijk naar het strand gaan, maar omdat het weer bewolkt werd heb ik dat toch maar niet gedaan en ben ik eigenlijk in slaap gevallen haha, daarna ben ik eten gaan halen en heb ik met m'n familie zitten facetimen, eerst met papa,mama, mn zusje, Nies en Caytje die pannenkoeken aan eten waren, en daarna met Nennie en iedereen die op de Schapekamp waren. En toen nog ff met JJ. het was weer aan het onweren dus toen heb ik nog met Isaac een sigaretje gerookt, hij was in de bergen geweest en was helemaal natgeregend terwijl het in Sanur gewoon droog was..

Om 00:00 ben ik naar mn kamer gegaan, Isaac praat soms echt teveel dat ik gewoon wacht tot hij weg is totdat ik ga roken hahah.
Toen ik eindelijk op mn bed lag zag ik dat er nu een duizendpoot op mn plafond zat?!?!? Het lijkt wel alsof die beesten het onderling bespreken ofzo om op mn kamer te komen chillen.. #goaway
Ik heb nog op mn bureau gestaan om te kijken of ik dat beest van het plafond af kon krijgen, maar die wankelde zo erg dat ik er snel vanaf ben gegaan voordat Isaac dacht dat er weer tanah goyang/aardbeving was maar ik ondertussen gewoon door bureau ben gezakt. Ik heb nog op google gezocht of die beesten in je oor kruipen als je slaapt, en aan JJ gevraagd, maar heb niks gevonden dus toen maar weer met oordopjes geslapen #ditdoeiknugewoonelkedag


Ik had me voorgenomen om gister lekker op het balkon mn reisverslag te typen, maar ik heb een x lekker lang uitgeslapen en toen ik op het balkon zat te roken en de zon scheen, vroeg Isaac of ik meeging brunchen en naar het strand, maar natuurlijk ga ik wel mee want ik had nog niks gegeten, en heb altijd wel trek haha.. Dus ik ging me ondertussen ff klaarmaken en mn spullen inpakken, toen het weer bewolkt werd pff.. Toen zijn we maar naar Sanur gegaan om te brunchen en daarna hadden we nog geen planning.. We zijn daarna maar ijs gaan eten en ik ben toen naar de spa geweest, heb maar ff Gellak genomen zo hoef ik niet om de paar dagen mn nagels opnieuw te lakken.

Toen we later weer teruggingen naar onze kamer ben ik ff gaan slapen, ik werd gewoon slaperig bij de spa en ik had verder toch nog geen plannen.. ondertussen heb ik ook een nieuw indo telnummer, ben ik in ieder geval altijd bereikbaar, en mn wifi lijkt beter.. # finally
Daarna had ik zin in nasi goreng en een oreo cookie attack milkshake dus ben ik ff snel op de scooter gegaan..

Volgens mij heb ik daarna niks meer gedaan, behalve roken en vlogs kijken op youtube..

Voor vandaag hoop ik dat de dag een beetje snel voorbij gaat, de zon schijnt echt al de hele ochtend?! Dan kan ik na het stage misschien nog naar het strand ofzo.. of naar de maccie want ik heb zin in Apple pie..

Nou byebye #cayevoice

xoxo





  • 13 Februari 2017 - 10:24

    Caye:

    Hoi Ani,

    Wat fijn dat u vrienden heeft gemaakt, dat had ik echt niet verwacht. Nee grapje!
    Fijne dag vandaag & we appen!

    Cinta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 774
Totaal aantal bezoekers 99871

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: