Stagedag 14 #blog8 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu Stagedag 14 #blog8 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

Stagedag 14 #blog8

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

15 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Pagiiii/ goodmorning..

Vandaag mn dag beginnnen met 2 grote mokken koffie, vanacht weer veel te laat gemaakt.. Ik sliep pas weer om half 2 omdat het te gezellig was en ik nog heb zitten Ften.. Om 7 uur had ik mn wekker gezet maar heb lekker een uur langer gelegen en mn haar gewoon op een knot ipv van mn krullies..

Het is vandaag een nationale feestdag hier op Bali #vraagmenietwelke, maar daardoor was de kantine dicht en moesten we ergens buiten lunchen.. Dus ik op mn scootertje met collega achterop naar een of andere warung (met zelfde eigenaar als vd kantine van stage) en ikdacht oooh weer mie en nasi etc eten..
Was er gewoon sayur asem, perkedel, udang, perkedel djagoeng enzo, nou ik heb kapot lekker gegeten *hearteyes*

Toen we weer terugkwamen op stage was het heel rustig, veel mensen hebben vrij genomen of een halve dag.. Heb vandaag weer reserveringen in het systeem gezet mn favo bezigheid hier!

Na een uurtje had ik wel weer trek en volgens mij was er iemand jarig ofzo en hadden ze sate.. #ikmoetechtechtnaardegym
Op een gegeven moment zei Roeland ( andere stagiair) ja Albert(stagebegeleider) heeft je een appje gestuurd, je moet ff kijken.. Met de vraag of we mee uiteten wilde vanaaf om 18:30uur.
Eigenlijk wilde ik vandaag bij Nicky gaan kijken want die speelde ergens in Kuta ofzo, maar ik had een gestuurd dat ik uiteten ging..

Ff snel in een half uurtje klaargemaakt, en huppatee #cayevoice op de scooter naar warung Madu Sedana.. maar ik was natuurlijk weer laat #djamkaret.. en ik wist alleen dat die hier id straat verderop was.. Uiteindelijk leek het alsof ik al veel te ver was, dus ik bij de eerste supermarket naar binnen om te vragen waar het was..

Toevallig was mn oude neighbour Isaac daar boodschappen aan het doen, hij wilde natuurlijk weer veel praten, wilde allemaal verhalen vertellen over zn nieuwe accommodatie maar ikhad haast, gister was ik al naar stage toen hij zich hier moest uitchecken en omdat ik zn nummer niet eens had was het wel heel toevallig.. hij heeft gewoon een zwembad?! dus binnenkort ga ik bij hem zwemmen want uitnodiging sla ik niet af #dezonschijnthiernual2dagen #29gradenikhouervan..
Dus wij nog ff staan praten en toevallig zag ik Roeland lopen bleek die warung gewoon precies er tegenover te zijn..
Toen ik eraan kwam lopen zaten Meiing & Albert al aan een tafeltje en hebben we lekker gegeten.. Ik ben nu net terug en heb nog trek in iets zoets dus zo nog ff Kinder-chocola eten:D

Voor vandaag ga ik niks meer doen het is alweer 21:56uur en ik ben echt moe.. Zou eigenlijk morgen meegaan met excursie naar Tanah Lot maar heb er niks meer van gehoord, dus zaterdag lekker mee naar Uluwatu..

Nou byebye #cayevoice

xoxo vanuit Sanur

  • 16 Februari 2017 - 08:45

    Nene:

    Pagi! (het is nu 08:45 hier in Nederland)

    Ik kon je blogje vandaag pas lezen. Gisteren drukjes...pi sini pi sana... kiri kanan... ktt meniso!
    Maar goed. Misschien wou je dat ook even weten. Ik ga btw straks opzoek naar een tas voor handbagage. Oké bla3 ik ga ontbijten. Doei! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 668
Totaal aantal bezoekers 99870

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: