blog #10 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu blog #10 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

blog #10

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

18 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Pagiiiii/goodmorning *gaaap*

Het is vandaag alweer zaterdag, stage van 09:00uur tot 13:00uur..
Nou langer trek ik vandaag ook echt niet?!
Vanmorgen al verslapen, en ik denk dat ik de hele ochtend nodig heb om wakker te worden..

Gister heb ik zoals de rest van de week tot half 6 stage gelopen.
Voor mijn gevoel doen we op een dag veel minder dan dat je in NL doet.. Roeland & ik moeten een tutorial maken voor de werknemers hier zodat ze tourplan snel onder de knie krijgen, al moet ik zeggen dat ik niet zo heel goed daarin ben dus Roeland heeft vooral veel gedaan.. Daarna was hier een hele volksverhuizing en een soort van grote schoonmaak bij het gedeelte van TUI , dus heb ik achter m'n laptop zitten werken. Ik wou serieus wel wat doen, maarja als ik niet achter de pc kan.. #okenietliegen

Net voor de lunch kwam een werknemer van Four Points By Sheraton met een doos.. #ikhooptedatereteninzat
Later riep Meiing mij en vroeg of ik de taart wilde snijden #OREOCHEEESECAKEEE
Dus na de lunch heb ik een grote stuk oreo cheese cake gegeten, en het chocolaatje die erop zat (lees:die echt naar echte chocolade smaakte)

Ondertussen was de volksverhuizing ook alweer voorbij maar was ik met Billy de host aan het praten.. Hij vroeg of ik meeging naar de bruiloft van iemand van transportation omdat iedereen van de TUI staff was uitgenodigd #ikhadwelzininsopiofzohoor, maar ik had al een planning want ik ging naar de poolparty in Seminyak @ ts suites waar Nicky moest optreden..

Billy vertelde ook waar hij vandaan komt, en dat hij in het weekend meestal zijn familie gaat opzoeken. Hij woont in Bengkala dat dorpje staat bekent omdat meer dan 30% van de inwoners doof is?! Al 7 generaties lang?! Er zijn daar studenten uit Nederland die daar studeren.. Ik vond het best interessant dus heb het ff gegoogled.

Toen ik voor indonesische begrippen weer genoeg werk had verricht ging ik om 17:30uur naar mn kamertje om me klaar te maken en een taxitje te fixen naar Seminyak..

Stond ik net mn haar te doen, wilde ik het gaan föhnen valt de stroom uit?! Ondertussen kijk ik er niet eens meer van op, dan maar mn haren gewoon laten drogen. M'n taxitje was ook al onderweg, belt die mij op om te vragen waar ik precies zit, ik uitgelegd zegt die man heel mooi: ja oké, wacht maar daar.. Ja he-he waarom denk je dat ik anders een taxi wil zodat ik naast de taxi kan gaan rennen ofzo?! Tijdens het wachten was ik maar met mn buren gaan kletsen en die zeiden dat de stroom alleen op onze rij elke x uitvalt, daarvoor betaal ik geen huur?!

Niet lang daarna kwam mn taxi eraan, en ik was nog best wel optijd.. Alleen de taxichauffeur die had helemaal geen haast, en volgens mij had hij zn rijbewijs ook gewoon op de pasar malam ofzo gekocht..
Ondertussen had ik eindelijk tijd om ff te appen met mn familie, en Nicky die in de lobby aan wachten was (lees: op de bank aan het liggen)

Toen ik dat las stopte de taxi net voor het hotel, en liep ik na het afrekenen naar binnen, dus ik liep en keek rond, ligt er iemand zo op de bank te zwaaien hahahah dikke lachkick.. Wel grappig dat ik hem al volgens mij meer dan een jaar niet had gezien en dan nu opeens in Bali.. Nou wij naar boven naar de poolparty, super gezellig, allemaal van die gekke rijke chinezen, en ik liep daar met mn half opgedroogde haar.. het was 19:00uur en meteen ff aan de gin tonic en wodka met nog iets, ik weet het niet eens meer hahaha
Het was echt heeeeel gezellig, ik wilde eigenlijk wel mee naar Jenja, maar ik was een x verstandig en ging vroeg naar bed..

En toen had ik me vanmorgen toch verslapen #potverdommeeee
En ik weet niet of het door die gin tonic komt of die andere gekke drankjes zonder prik, maar mn hoofd doet toch wel een beetje pijn.. Na stage ga ik lekker op het strand slapen #oomTjongstyle

Voor nu ga ik ff nog een grote mok koffie pakken, voordat ik zo met mn hoofd op bureau in slaap val met aer mulut enzo #Ohanajulliewetenwieikbedoel

byebye #cayevoice

xoxo vanuit Sanur


  • 18 Februari 2017 - 03:33

    YOGI/EL/NENE:

    Wij weten wie je bedoelt. Hahaha. Cinta xxx

  • 18 Februari 2017 - 04:53

    Ivana & Caye:

    Pagi zus, diegene ligt beneden ook haar aer mulut te lekken op de kussen!
    Wij gaan nu slapen! (Lees:5u in de ochtend in Oost) Cinta

  • 18 Februari 2017 - 13:04

    Oom Nyong:

    Wel goed insmeren..voor het slapen gaan..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 900
Totaal aantal bezoekers 99914

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: