Stagedag 10 #Blog4 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu Stagedag 10 #Blog4 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

Stagedag 10 #Blog4

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

10 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Pagiiii/ goodmorning..

Nou vandaag id ochtend echt iets uitgevoerd, dat is toch best vermoeiend, ik denk dat ik straks net zo laks word als die mensen hier op Bali hahah..

Ondertussen waren papa/mama, en mn zussen ook nog wakker.. sjezus heh #cayevoice pi tidur het is 3/4uur ofzo hahah

Ik lag vannacht eindelijk een x vroeg te slapen, heb die tjitjak niet meer gevonden, dus het kan zijn dat ik 'm in mn slaap heb opgegeten (zonder buikpijn) of hij is gewoon weggegaan zonder doei te zeggen. #kurangadjar #geenmanieren

Maar dus ik was al vroeg gaan slapen, bewust geen doei gezegd in de groepsapp want daar was het veeeel te gezellig, sommige mensen kan ik als ik terug ben niet meer serieus nemen/ aankijken.. Toen ik vanmorgen mn macbook opende had ik 3275 berichten?!?!?!?
Oh en Nennie, wacht op mij he! je weet ik ben je plakband, since day one hahahah.

Ik heb gister nog gezellig zitten videobellen met vriendinnetje Laura, de WiFi was niet eens zo slecht terwijl het weer onweerde.. En daarna heb ik nog ff met JJ zitten facetimen (heb ik leren kennen toen ik 348923859x terug moest naar de ambassade voor mn visum, hij was mn reddende engel)..

Daarna ging ik ff kretek halen, ik rook zoveeeel, tja een pakje kost hier maar €1,42 hoe dan?! Ik had gister nasi met ayam teriyaki gegeten en daarna ging ik nog naar de supermarkt lopen voor Fanta merah/ strawberry (dat is trouwens echt een verslaving, net zoals Es Jeruk) en toen zag ik van die mini kaping gadja echt too cute.. ik was eigenlijk opzoek naar sagon kelapa, maar die heb ik helaas niet gevonden..

Oh het is vandaag alweer vrijdag, voor morgen is mn planning gewijzigd. Ik ga weer lekker mee op excursie, "Rondje Bali" deze excursie schijnt heel mooi te zijn.. Ik ben benieuwd, id bus kan ik altijd lekker slapen, aangezien ik alweer om 08.00uur op kantoor moet zijn dan..

Mn stagebegeleider spoort echt niet, she is so funny.. Gister kregen we presentjes (soms donuts of koekjes etc.)
dus kreeg ze ook een geurkaarsje in potje met dekseltje.. zegt ze: ieeh ini ke Urn.. dus de rest begreep het niet (ze worden hier gecremeerd en iedereen mag daar bij zijn, daarna strooien ze je uit over de zee/rivier.. ohja en je mag ook niet haulen #cayevoice) zegt ze: jaa kalo orang meningal terus taro abu di dalam akan.. omg ik kan haar zoo niet serieus nemen
#alsjeditleestishetwaarschijnlijknietzoleuk

Nou ik heb net gegeten (nasi, mie, ikan bakar en bakso ayam) en gerookt, en nu slaat mn after diner dip in.. ik moet nog tot 17.30uur wie komt mij redden?!

tot hier maar weer!

Byebye #cayevoice

xoxo

  • 10 Februari 2017 - 07:44

    NENE:

    Pagi zus.

    Ja, ik ben alweer wakker.
    Lachkick 3 keer raden wie mijn foto net heeft geliked. #Yung... Dit is geen toeval. Dit is ENG!
    Anyway ik ga op je wachten. #teamplakband #teamsanserai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 635
Totaal aantal bezoekers 99916

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: