stagedag 8 #blog2 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu stagedag 8 #blog2 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Sanserai Sapury - WaarBenJij.nu

stagedag 8 #blog2

Blijf op de hoogte en volg Sanserai

08 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Pagiiii/ goodmorning..

In NL slapen de meeste nog, maar hier is het alweer 13:48uur.. Ik heb vandaag een beetje moeite met wakker blijven.. Vannacht iets te laat gemaakt op app volgens mij sliep ik pas om 01:30uur ofzo.. Weer veel te gezellig in de groepsapp met mn broertje en zussen.. toen ik vanmorgen wakker werd had ik 725berichten OMG als jullie eens wisten wat voor onzin gesprekken erin staan #yungbapa #looprekje #spandoek

Gelukkig was ik zo slim om m'n haar s'avonds al te doen en was het binnen 40min al droog?! dit is echt een wonder met mijn haar, meestal ben ik zeker wel meer dan een uur ermee bezig. Maarja vanmorgen moest ik weer die helm op dus kwam ik weer met een platte kapsel hier.. but safety first want het verkeer is hier echt locooo. Mijn scootertje kan makkelijk 80km rijden, ik vind helemaal leuk! En de laatste paar dagen hoef ik die belachelijke poncho ook niet meer aan #datkanikbeterniettehardzeggen..

Ohja de reacties dat ik beter kan volgen.. naaaah niet zo interessant ik zit toch alleen maar te roken/ eten of tjitjaks te spotten op m'n balkon..:D

Ik heb trouwens ook een nieuwe missie hier voor op Bali.. Heb gister de eerste leuk uitziende guy van het eiland gezien, maar op een gegeven moment moest ik links af en ging hij rechtdoor richting Ubud.. hij zwaaide nog, en ik wou hem achtervolgen maar mn tank was bijna leeg, grapje papa & mama hahahah.. Ik had dit trouwens al meteen in de groepsapp gezet maar ging NL en Engels door elkaar praten.. Ondertussen kan Cayetje ook al "true" zeggen.. deze guy is echt helemaal geweldig, love you ani-kindje (L)..

Ik ga zo maar weer eens verzinnen wat ik straks wil eten, en denk dat ik maar weer ff een uurtje massage ga nemen.. Hopen dat de stroom deze x niet uitvalt?!
Gister was die in het guesthouse uitgevallen ( sinds ik hier ben is dat al de 4e keer in 1,5 week), en toen heb ik mn buurman leren kennen uit Spanje omdat ik zoals gewoonlijk al buiten zat te roken op het balkon hahah..

Nou dit was mn 2e reisverslag weer want m'n macbook valt zo uit omdat ik vergeten was die op te laden..

byebye #cayevoice

xoxo






  • 08 Februari 2017 - 09:44

    Chantal Sterken-Soumeru :

    Ade fijn om te lezen dat je het goed hebt daar. Lkkr eten enzo..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Stage TUI Bali

Hi lees mee als je nieuwsgierig bent naar mn avonturen in Bali!

Recente Reisverslagen:

13 April 2017

blog #19

23 Maart 2017

Blog #18

20 Maart 2017

Blog #17

10 Maart 2017

blog #16

07 Maart 2017

blog #15
Sanserai

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 99926

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Stage TUI Bali

Landen bezocht: